1) تمامی کالاهای ارائه شده توسط درواکن پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه سفارش از انبار جمع‌آوری و از طریق پیک یا پست و به انتخاب مشتری ارسال می‌گردد.

2) کلیه کالاها به‌صورت نو عرضه می گردد و درواکن به هیچ عنوان کالای دست دوم توزیع نمی‌کند.

3) مسئولیت کلیه مرسوله های پستی پس از تحویل به پست بر عهده اداره محترم پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و پس از ارسال، درواکن کد رهگیری مرسوله پستی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که از طریق نشانی newtracking.post.ir در وب سایت رسمی سایت پست قابل پیگیری می‌باشد.

4) اطلاعات مشتریان (نشانی، شماره‌های تماس، ایمیل و ...) صرفا جهت ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مشتریان درواکن استفاده می‌شود و به هیچ عنوان استفاده دیگری نخواهد داشت.

5) تمامی سفارش های ثبت شده قبل از ساعت 18 روز کاری بعد و بعد از ساعت 18 دو روز کاری بعد ارسال می شود.

6) در صورت خرابی فیزیکی مرسوله تا 24 ساعت مهلت دارید که از طریق ایمیل یا تماس تلفنی همکاران درواکن را در جریان بگذارید.

7) لغو خرید و یا حذف کالای خریداری شده نهایتا تا 2 ساعت قابل پیگیری می باشد. در صورتی که خرید در روز تعطیل باشد اولین روزکاری بعد قبل از ساعت 9:30 صبح قابل پیگیری می باشد(حتما تلفنی اطلاع داده شود.)

8) پیک موتوری وظیفه ای بر تحویل درب واحد ندارد و تنها درب اصلی ساختمان تحویل داده می شود.

9) ثبت نام در سایت درواکن به معنی قبول دریافت پیامک اطلاع رسانی و فروش ویژه ها می باشد .

10) ثبت نام در سایت درواکن و خرید از سایت به معنی قبول تمام قوانین در سایت می باشد.